lördag 27 februari 2016

Att vara mig!

Hejsan alla vänner!

detta inlägg har nog inte så mycket med titeln att göra faktiskt.
Det var längesen jag blogga som vanligt, men nu är det dags kände jag. Mitt förra inlägg som finns på denna blogg är bara att glömma nu. Det är till att försvinna just nu tyvärr.

Det är i alla fall så det känns.  Det känns som att det sakta men säkert försvinner från min sida och jag orkar inte mera nu att sitta och vänta. Och som jag sagt till många i min omkrets att hur länge ska man vänta på kärleken? jag måste ju tänka på min framtid och framför allt min dotter framtid. Och framför allt min dotters framtid. Då jag själv inte blir något yngre längre. Jag har ju mina planer och mina drömmar att följa.

Den mannen jag trodde mest av allt på i mitt liv. Har inte ringt på evigheter och han ha sagt ett hundratals gånger att han ska komma. Men nu har det passerat ett år och inget händer. Jag har ledsnat och jag måste se till mig själv och min dotter och våran vilja över vad som ska hända i vårt liv.

Jag måste även kanske inse att den personen jag trodde ljög mest för mig kanske har talat sanning hela vägen.  Så vad gör man då?

Känns mer som att jag skiter i allt just nu och jag orkar inte bry mig om vad mina känslor befinner sig. Jag behöver inte genomgå ett drama till, utan jag behöver en stabil person i mitt liv som alltid kommer att finnas där. Men jag känner att jag orkar inte med kärleken alls för just nu finns det inte för mig. Och jag klarar mig bra själv också. Men det är synd att det känns så när jag har så mycket drömmar själv som jag vill ska bli sann.

Men just nu får det bara dö ut allting vad gäller mina känslor. Jag behöver så mycket bevis och övertalning för att tro att detta ska ha funkat överhuvudtaget just nu.

Så just nu är det sorry boys men det finns ingen chans i världen just nu att jag är mottaglig av något just nu. För jag bryr mig inte längre. Jag kan lika bra vara ensamstående mamma. Jag är stark nog att fixa det.

Och ja jag är nöjd med mitt val,så ingen idé att försöka fixa ihop mig med någon för jag är INTE intresserad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar