torsdag 10 mars 2016

Moving on !

Ja livet rullar på igen. Allt är som vanligt som för ett år sen. Konstigt nog så gör det mig inget alls, kanske nog för att det var väntat.

Ja att dejta och hitta någon annan just nu ligger inte mig närmast hjärtat just nu. Det är svårt i dagens samhälle att hitta någon som är seriös i det dom ger sig in i. Och jag känner själv att jag är väldigt allvarlig i det jag gör i mitt liv just nu. För mig är inget en lek längre. Man ska fan i mig go all in om det ska vara annars är det bara att försvinna. Stå inte i vägen för mig, jag kör över dig.

Har blivit utbjuden på date för bara några dagar sen. Men det är avbokat för att det va fan i mig inte okej från min sida alls. Jag har lärt mig känna efter och läsa av folk hur dom pratar om sig själv och uppför sig. Och den här snubben var inte alls okej och det märkte jag rean när han pratade om sig själv eller när jag pratade om mig. Först ville han att jag skulle glömma mitt förflutna och det är för mig nej tack. För om jag glömmer då hur ska jag då veta vad som format mig som människa idag? Sen talade han om att jag skulle aldrig hitta någon som honom.

Nej det kanske stämmer, för en mer arrogant människa har jag aldrig varit med om. Va fan är det för fel på folk idag?

Så det fick faktiskt vara. Jag blir liksom inte förvånad längre över hur vissa uppför sig. För mig är det just nu svart eller vitt som gäller. För jag tänker inte leka en massa lekar längre. För jag vet själv att jag är värd så mycket bättre. Kör med öppna kort annars är det bara att gå för jag får reda på allt förr eller senare.

Så just nu klarar jag mig fint själv med min dotter. Om jag så fan ska göra det i många år till. Ingen ska längre få pissa på mig. För nu är det över med det och jag ger konsekvenser av det också.
Allt dåligt som händer just nu får min styrka bara att växa sig starkare och jag växer i mig själv. Jag tänker inte vika under och jag reser mig bara mer för varje dag.

Så just nu behöver jag ingen annan än bara min dotter för vi har det bra bara hon och jag tillsammans och det är jag jäkligt stolt över.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar